از فروشگاه تخصصی آهن رویال و استعلام قیمت لحظه ای آهن و کلیه مقاطه فولادی بازدید فرمایید.

بازدید از فروشگاه
ورق گالوانیزه

چگونه ورق گالوانیزه ارزان پیدا کنیم؟

Rate this post

چگونه ورق گالوانیزه ارزان پیدا کنیم؟ چطور می‌توان ورق گالوانیزه را با قیمت پایین تر تهیه کرد؟  آیا ورق گالوانیزه ارزان بی‌کیفیت است؟ مزایا و معایب ورق گالوانیزه ارزان قیمت چیست؟ اگر شما هم به دنبال پاسخ این پرسش ها هستید، توصیه می‌کنیم که حتما، این مقاله از مجله اینترنتی آهن رویال را از دست ندهید. با اطلاعات و تجربه ای که ما از بازار ورق گالوانیزه به شما منتقل می‌کنیم، تا حد قابل توجهی می‌توانید در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

قبل از اینکه به سوال چگونه ورق گالوانیزه ارزان پیدا کنیم، پاسخ دهیم، این را باید بدانید که قیمت آهن لحظه ای است و ممکن است روزانه یا ساعتی تغییر کند. همه فرآورده های فولادی، دارای نوسان قیمت هستند، این نوسان وقتی شدیدتر می‌شود که بازار بنا به هر دلیلی ملتهب شود. از نوسان قیمت ارز گرفته تا تغییر اوضاع سیاسی کشور، همه بر قیمت آهن آلات روز تاثیر گذار هستند.

حالا اگر اطلاعات کافی و شناخت درست از بازار آهن نداشته باشیم، چگونه ورق گالوانیزه ارزان پیدا کنیم؟

با توجه به اینکه ورق گالوانیزه کاربرد بسیار گسترده ای در صنایع مختلف از جمله صنعت ساختمان، خودروسازی، لوازم خانگی و غیره دارد، ما سعی می‌کنیم که تا جایی که ممکن است شما را راهنمایی کنیم و بتوانید با صرف هزینه کمتر، ورق گالوانیزه با همان کیفیت بالا را تهیه کنید.

قبل از هر چیزی، بیایید کمی بیشتر با ورق گالوانیزه آشنا شویم.

اصطلاح گالوانیزه یعنی چه

قبل از پاسخ به سوال: چگونه ورق گالوانیزه ارزان پیدا کنیم، با ورق گالوانیزه آشنا شویم!

شاید با ورق گالوانیزه آشنا باشید و شاید هم نه! اما بد نیست این را بدانید که گالوانیزه نقش بسیار بسیار مهمی را در صنایع مختلف ایفا می‌کند. در واقع این محصول که در کشور خودمان تولید می‌شود، یک فرآورده آهنی حیاتی است و کاربردهای فراوانی دارد که احتمالا نمی‌دانید. برخی از کاربردهای ورق گالوانیزه مثل صنعت ساختمان و خودرو سازی برای همه آشکار است، اما گالوانیزه دارای کاربردی فراتر از حد تصور است. برای همین، این محصول را یکی از ارکان تولید در هر کشوری می‌دانند.

اما اصطلاح گالوانیزه یعنی چه؟

یکی از پر مصرف ترین فلزات جهان، فولاد است که در صنایع مختلف، کاربردهای گسترده ای از خود نشان می‌دهد. فولاد از استحکام کافی برای قرارگیری در سازه های مختلف ساختمانی، بدنه خودروها، لوازم خانگی و غیره را دارا است، اما این متریال پرکاربرد دارای یک مشکل اساسی است که بسیاری آن را نقطه ضعف فولاد می‌دانند و آنهم این است که فولاد در برابر رطوبت مقاوم نیست و شکننده نشان می‌دهد.

فولاد در معرض هوای آزاد با مشکلاتی همچون هوا زدگی و زنگ زدگی روبرو خواهد شد و بعد از مدتی از بین خواهد رفت و به خاطر همین غیر قابل استفاده خواهد شد. یک تناقض بسیار جالب که یک حل مسئله پیچیده را از انسان طلب می‌کند. متریالی با استحکام بالا، اما با مقاومت پایین در برابر هوا و رطوبت!

حالا باید با این مشکل چه کرد؟ چگونه فولاد را در برابر هوازدگی و رطوبت زدگی محافظت کنیم؟

بهترین راهکاری که در حال حاضر برای این مشکل وجود دارد، گالوانیزه کردن فولاد است. گالوانیزاسیون فولاد، آن را در برابر رطوبت و هوزادگی محافظت می‌کند و بدین ترتیب، فولاد برای کاربرد در صنایع مختلف، بهینه سازی می‌شود.

در فرایند گالوانیزاسیون، یک لایه ورق مقاوم در برابر رطوبت و هوازدگی، روی فولاد قرار می‌گیرد و تمام سطح آن را می‌پوشاند. بدین ترتیب، یک فولاد با عمر طولانی تر و کاربرد گسترده تر خواهیم داشت. لایه ای که سطح فولاد را می‌پوشاند، از جنس روی است که به خاطر مقاومت در برابر رطوبت و هوازدگی، انتخاب درستی برای محافظت از فولاد خواهد بود.

برای انجام فرایند گالوانیزاسیون، روش های مختلفی وجود دارد که اشاره به آنها در این مقاله نمی‌گنجد. سعی کردیم شما را با ورق گالوانیزه تا حدی آشنا کنیم تا مقدمه ای باشد برای توضیحات بیشتر راجع به اینکه چگونه ورق گالوانیزه ارزان پیدا کنیم؟

بررسی دقیق تر یک سوال؛ چگونه ورق گالوانیزه ارزان پیدا کنیم؟

آنچه که در پروژه های مختلف مهم است، کیفیت بالا با هزینه های پایین تر است. پیمانکاران بر اساس این اصل، میخواهند آورده پروژه به خاطر هزینه تمام شده کمتر، بالاتر باشد و برای همین این سوال همیشه در ذهنشان وجود خواهد داشت که چگونه ورق گالوانیزه ارزان پیدا کنیم؟

با اینکه ورق گالوانیزه در کشور خودمان تولید می‌شود و کارخانه هایی مثل فولاد امیرکبیر کاشان، فولاد کویر یزد، فولاد مبارکه اصفهان و غیره آن را عرضه می‌کنند، اما پیدا کردن ورق گالوانیزه ارزان، کمی دشوار است و کارهر کسی نیست. در این بند از مقاله، قصد داریم روش هایی را معرفی کنیم که به واسطه آن، می‌توان به ورق گالوانیزه ارزان تر دست یافت.

البته توجه داشته باشید، منظور از ورق گالوانیزه ارزان، ورق بی کیفیت نیست، بلکه منظور تهیه به روش هایی است که قیمت نهایی آن مقرون به صرفه تر گردد.

حالا بیایید ببینیم که با این روش ها، چگونه می‌توانیم ورق گالوانیزه ارزان پیدا کنیم؟

خرید ورق گالوانیزه ارزان

1- خرید ورق گالوانیزه ارزان از بورس کالا

یکی از مقرون به صرفه ترین روش های خرید ورق گالوانیزه، اقدام از طریق بورس کالا است. با استفاده از این روش شما می‌توانید با قیمت های مصوب که کمتر از بازار آزاد هستند، ورق گالوانیزه مورد نیاز خود را تامین کنید. اما این روش خرید برای هر شخصی مقدور نیست، بلکه محدودیتی تعیین شده است که فقط آن دسته از افرادی که می‌توانند سفارش بالای 22 تن ثبت کنند، توانایی خرید ورق گالوانیزه از بورس را خواهند داشت.

استفاده از این روش، هم مطمئن است و هم مقرون به صرفه، اما مشکلات زیادی دارد که باعث از دست رفتن زمان برای خریداران آهن می‌گردد. بروکراسی که در ثبت سفارش وجود دارد، برای افراد معمولی پیچیده است و به همین دلیل توصیه می‌کنیم این کار را با یک واسطه انجام دهند.

آهن رویال یکی از بزرگترین بازرگانی های تسهیل تامین آهن آلات مورد نیاز شما است. آهن رویال، امکان خرید مستقیم از بورس را برای شما فراهم می‌کند و شما می‌توانید تمامی فرایند ثبت سفارش را بر عهده آهن رویال قرار دهید. آهن رویال، شرایط خرید اعتباری و تهاتری را برای تمامی مشتریان فراهم نموده است و ضمن اینکه یک مشاور تخصصی با دانش فنی بالا در حوزه ورق گالوانیزه از صفر تا صد در خدمت شما است تا راهنمایی های لازم را جهت تسهیل تامین ورق گالوانیزه منتقل کند.

تامین ورق گالوانیزه ارزان از بورس با شرایط خرید اعتباری و تهاتری و ارائه فاکتور رسمی در کوتاهترین زمان با آهن رویال

با توجه به اینکه خرید ورق گالوانیزه از بورس برای افرادی که تجربه نداشته اند بسیار زمانبر و سخت است، توصیه می‌کنیم از آهن رویال کمک بگیرید.

در واقع روش خرید ورق گالوانیزه از بورس، یک نوع خرید مستقیم از کارخانه است که معاملات آن در بستر بورس انجام می‌گیرد و کالا بدون سود واسطه گرها، به دست مصرف کننده واقعی می‌رسد.

2- خرید ورق ارزان گالوانیزه از بنگاه آهن آلات

دومین روش برای خرید ورق گالوانیزه با قیمت مقرون به صرفه تر، اقدام از طریق بنگاه های آهن آلات است. در این روش، باید بسیار مراقب باشید، چون هیچ تضمینی وجود ندارد که قیمت تمام شده برای شما، پایین تر از آنچیزی باشد که فکر می‌کردید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که حتما از طریق بنگاه های بزرگ آهن آلات اقدام کنید. بنگاه های مختلف تامین آهن آلات در شهرهای مختلف پراکنده هستند و ممکن است در شهر شما هم باشند، اما برای خرید مطمئن تر ما آهن رویال را پیشنهاد می‌کنیم.

خرید ورق گالوانیزه از آهن رویال چندین مزیت برای شما به همراه دارد، از جمله:

  • ارائه فاکتور رسمی در کوتاه ترین زمان
  • تضمین کیفیت مقاطع فولادی ارسالی
  • ارسال آهن آلات به سراسر کشور
  • عرضه ورق با قیمت های پایین تر از بازار
  • تخصیص کارشناس فنی به صورت رایگان از صفر تا صد برای ثبت سفارش دقیق تر

بدین سان، شما از یک مرجع معتبر که یکی از بزرگترین بنگاه های تسهیل تامین مقاطع فولادی در کشور است، تمامی سبد آهن مورد نیاز خود را تکمیل خواهید کرد، آنهم با قیمتی مقرون به صرفه تر.

خرید آنلاین ورق گالوانیزه ارزان

3- خرید آنلاین ورق گالوانیزه ارزان

واپسین روشی که برای خرید ارزان تر ورق گالوانیزه به شما پیشنهاد می‌کنیم، خرید از طریق فروشگاه های آنلاین عرضه کننده آهن آلات است.

در خرید آنلاین، امکان مقایسه قیمت ها به صورت دقیق وجود دارد و مشتری یا پیمانکار می‌تواند قیمت ها را در لحظه و به صورت آنلاین ببیند و با تامین کنندگان دیگر بسنجد. در این روش خرید، شفافیت وجود دارد چون تمامی قیمت ها در یک لیست به صورت لحظه ای بروز رسانی می‌شود.

آهن رویال، ضمن اینکه یک تامین کننده با امکان مراجعه حضوری است، یک شعبه آنلاین راه اندازی نموده است تا مشتریان در سراسر ایران، بتوانند اقدام به خرید ورق گالوانیزه مورد نیاز خود کنند. تمامی مزیت هایی که در بالا گفتیم، در این روش هم برای مشتری وجود دارد و تا وقتی آهن رویال در کنار شما است، هیچ نگرانی بابت تامین آهن آلات و مقاطع فولادی خود نخواهید داشت.

نظارت کیفی فرآورده های آهنی قبل از ارسال، تماما بر عهده آهن رویال خواهد بود و از حیث کیفیت نیز بابت خیال راحت شما، آن را تضمین می‌کند تا بار سالم و باکیفیت به دست شما برسد. اتفاقی که در برخی بنگاه های آهن آلات رقم نمی‌خورد!

ضمن اینکه با اعطای تسهیلات، خرید ورق گالوانیزه برای مشتری راحت تر از قبل خواهد بود.

مزایا و معایب خرید ورق گالوانیزه ارزان

شاید خرید ورق گالوانیزه ارزان، مزایا و معایبی هم به همراه داشته باشد که ما در بند پایانی این نوشته، می‌خواهیم به آن اشاره کوتاهی داشته باشیم:

مزایای خرید ورق گالوانیزه عبارتند از:

  • صرفه جویی در هزینه ها. با خرید ورق گالوانیزه با قیمتی ارزان تر، شما هزینه های کمتری خواهید داشت که در نهایت منجر به آورده بیشتر پروژه نهایی خواهد بود.
  • دوام بیشتر ورق گالوانیزه. به خاطر قرارگیری پوشش محافظتی روی فولاد، دوام ورق گالوانیزه از آنچیزی که انتظار داریم، بیشتر خواهد بود.
  • صرفه جویی در زمان. در صورتی که این خرید از طریق بنگاه های معتبر صورت بگیرد، علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، در زمان نیز صرفه جویی خواهد شد.

و اما معایب ورق گالوانیزه نیز به شرح زیر است:

یکی از مشکلاتی که ورق گالوانیزه دارد، جوشکاری و برشکاری سخت تر نسبت به سایر فرآورده های آهنی است. برای حل این مشکل، بهتر است برنامه ریزی داشته باشید و از یک گروه متخصص برای این کار استفاده کنید.

آهن رویال، علاوه بر خدمات تسهیل تامین آهن مورد نیاز شما، امکان جوشکاری و برشکاری را هم فراهم کرده است تا با خیال راحت بتوانید در حین ثبت سفارش، تغییرات مورد نیاز را هم اعمال کنید و بار را به صورت آماده تحویل بگیرید. حالا این تصمیم برعهده شما است که آیا آهن رویال را برای تامین آهن آلات مورد نیاز خود انتخاب می‌کنید یا خیر؟

جمع بندی و سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم به این سوال به صورت کامل پاسخ دهیم که چگونه ورق گالوانیزه ارزان پیدا کنیم. سه روش مهم برای پیدا کردن ورق گالوانیزه ارزان برای شما نام بردیم که از این طریق می‌توانید اقدام کنید و ورق گالوانیزه ارزان تر پیدا کنید. همچنین گفتیم، در این راه هر جایی که احساس می‌کنید که به کمک نیاز دارید، می‌توانید روی آهن رویال حساب باز کنید.

سوالات متداول

در اینجا به چند سوال متداول راجع به ورق گالوانیزه ارزان قیمت پاسخ خواهیم داد که قطعا برای شما نیز جالب است:

  • چگونه ورق گالوانیزه ارزان پیدا کنیم؟

سه روش برای پیدا کردن ورق گالوانیزه وجود دارد: خرید از بورس کالا، خرید از بنگاه های معتبر، خرید آنلاین.

  • آیا ورق گالوانیزه ارزان بی کیفیت است؟

خیر، اینطور نیست. اگر از بنگاه های مطمئن خرید کنید، نظارت کیفی قبل از ارسال بار اتفاق می‌افتد و گالوانیزه ارزان اما باکیفیت به دست شما می‌رسد.

  • از کجا ورق گالوانیزه ارزان پیدا کنیم؟

آهن رویال به شما کمک می کند که بتوانید ورق گالوانیزه مورد نظر خود را با قیمت کمتر تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا